hlavní strana

sobota 4. června 2016

Makrelky ...


... jak já je miluju :)

    Dnes jsme tak mocinky makali na zahradě, že odměna byla jasná, první letošní makrely, a to je pro nás vždycky sváteční událost.
    K obědu rychlá zeleninová polívčička, kterou (fakt nezvykle) Valinka opět NECI, tak mám po ptákách a rezignuju v podobě syrového špekáčku, náplast na ne tak rychle hotovou rybu, po které madam touží. Ani jsme ho nestihli opéct, kdo to má pořád poslouchat :D
    Čerti by mě brali, když MÁM HOZNEJ HLAD, MAMI  slyším xkrát za minutu, ale oběd není to pravé ořechové. To pravé ořechové je cokoli jiného - tyčinky (ne kdekteré), jogurt (jasně že ne ledajaký),  piškoty (ty jsou naštěstí jedno jaké značky, aspoň že tak) a podobný blbiny. A nemyslete si, i hladovku jsem zkoušela, jen to byl větší trest pro mě než pro ni, jaksi mám pořád v hlavě že spokojené dítě  = napapané dítě.
    No každopádně na zavření pusy byl syrový špekáček ideální řešení. Ta mísa ovoce pro zahnání dnešního horka zůstala taky bez patřičné odezvy, aspoň zbylo víc na maminku a tatínka :D
     Makrely se povedly, já mám doteď popálené prsty od obírání kostí z Valinčiny ryby, protože samozřejmě měla ten HOZNEJ HLAD a ta moje rybka to odnesla téměř spáleným hřbetem, jak čekala až se jí ujmu. No nevím jestli by nebyla lepší alternativa vlažná ale šťavnatá ;)

Jó, děti jsou radost :D

A už se holky pečou :)



... vážně velká legace :D ...

... spapáno ...

... chvilinka volna pro maminku ...

... našla jsem tuhle starou hru a vůbec nevím jak na ni , nevíte někdo ?
 Hráli jsme s tím  pexeso  ...

...  a to jsou ty konce , ale pro mě to znamená nezvykle dlouhý volný večer -
mám i nalakované nehty -
co chtít víc? ;)



4 komentáře:

deni řekl(a)...

jeva bobek jak pekne vytuhla ;-) spala celou noc pak?

Bella řekl(a)...

sama jsem se Deni divila, ale vydržela :)
jen houšť ! :D

Anonymní řekl(a)...

Ty jo, to je super nápad napíchnout rybku na tycku! Asi pusinkou,ze?
A to se mi pořád ještě nestalo, ze by mi dítě samovolně usnulo. To musí byt radost! tia

Unknown řekl(a)...

Jj Teri, pusenou, u nás se takhle dělají všude - zábavy, pochody, fotbal - u vás není zvykem ?
A při třech kouscích doma se divím, že to takhle nemáte běžně, že odpadnou tam, kde zrovna jsou, asi máš disciplinovaný děti :D