hlavní strana

čtvrtek 23. března 2017

Yarn Along 26 Tobíkovi ...


.... pro parádu :)



Mám už téměř dopleteno pro kamarádčino velké miminko Tobiáška , kterému jsem na příchod na svět pletla už tento setík ...



... leč chlapčisko je tak velké, že mu vydržel jen 3 týdny, tak jsem se dala do nového modýlku, asi si chci užít mimipleteníčka .

Už dlouho se mi líbil Garter Yoke baby cardigan a tak výběr padl právě na něj :)
A plete se krásně, asi jako všechny baby věci ;)

A ano, i v autě, v herně, u kadeřnice ... Prostě všude kde se dá.



Knížku mi doporučila moje maminka, jakože je ze života a moc si chválila spád děje, je fakt že jsem se zakousla a padá stránka za stránkou, ideální čtivo k pletení lícového žerzeje.

A jak z poslední doby? Rychlovka Griffin pro Valinku, na spravení chutě po ponožkovém troškutrápení aneb jak se nezbláznit z jehlic č.2,5 :)


Už se těším, až v něm vyrazí, je krásný byť akrylový, ropáček ;)

A úplně nakonec? Vytěšávám se na malování, začíná se mi stýskat po pastelkách ...

Zato šicí stroj nezahálí , miluju to tak :)




Ať se daří i vám ♥




Yarn Along přechází od Ginny ve středu na úterý k  Nicole , 
snad se nám všem bude dařit dál i tam :)




Žádné komentáře: