hlavní strana

čtvrtek 16. března 2017

Yarn Along 25 jarní - Makariri ...

... kontrastní :)

Dlouho jsem zapojená v tomto KALu v rámci The Fibre Muse Series 2017, dlouho se mi šátek líbil a dlouho jsem hledala vhodnou kombinaci s podmínkou, že provětrám zásoby a nebudu nic nakupovat.

A tak se mi to všechno sešlo a já mohla začít plést svůj Makariri Shawl Opposites .


Jawool Degradé od Yarn Lang a Baby Merino od Drops 


Inspirace byla šátkem jedné německé pletařky, která odvážně zkombinovala dva typy přízí, hladkou a chloupkovou, a vytvořila krásný a jemný šáteček. Aspoň z té mírně chundelaté a tenčí příze krajka lépe vynikne - tedy doufám :)


Mezitím jsem byla udolaná pletením ponožek na jehlicích "síly" 2,5, tak jsem si musela spravit chuť na nějaké té rychlovečce, a na světě jest vestička Griffin Vernalis, krásný doplněk Valinčina šatníku ...


                ... a proti nudě - kamarádčině chlapečkovi upletu svetřík, moc se na něj těším :)

                             

Četbou se vracím zpět ke klasice, 
Máchův Máj je na vyvolávání jara vůbec nejlepčejší ....

  ♥  Krásné dny !!! ♥ 



Žádné komentáře: