hlavní strana

středa 20. července 2016

Yarn Along 9 si vážně užívám ...



... aneb hlavně že se plete :D





Posledních pár dní jsem chodila od ničeho k ničemu a nevěděla s čím začít. 

Ne že by nebyly plány a materiál, to vůbec nemůžu říct , ale někdy se to tak stane, že ne a ne 

se sejít modýlek, vhodná příze a ta správná nálada.


A to je pak trápení ...


Naštěstí se stalo, že přišel jeden velký třesk a bylo mi naprosto jasno, do čeho se to pustím.



 Šátek Springtime Bandit jsem měla v merku i vytištěný řádnou dobu, dva roky tu mám i přesně 

tu vhodnou přízi, vřesovou Greinu , pořízenou na jaře 2015 při svém prvním nákupu

 u Vlněných sester, současně s úžasnou sadou mých skvělých dřevěných jehlic KnitPro,

 takže vpravdě přelomový nákup.





Greina byla tenkrát ve výprodeji a jelikož já ráda zkouším nové věci, nemohla jsem odolat 

a poslední dvě klubíčka byla moje. A až jsem potkala obrázek Bandit, bylo jasno.



I tak to trvalo přes rok, než jsem se k realizaci dostala, o to víc si to užívám.




A když píšu užívám, tak opravdu užívám :D


Šátek jsem měla v plánu ne velký, ale nadýchaný a příjemný, proto byla volba jehlic č.5 jasná.





Pletla jsem celé odpoledne zatímco se rodina zabývala dlážděním okolo altánku -  ideální stav.

Navečer se mi zdála pletenina příliš volná a já, i když jsem vypletla třetinu klubíčka, 

 jsem přikročila k párání, jsem tvrďák :D


Jehlice č.4,5 , pleteno až do spotřebování vypárané příze a opět to není ono, ale alespoň jsem si 

krásně natrénovala začátek, pro mě nezvyklý při použití pomocného háčkovaného řetízku, další věc 

kterou jsem nikdy nezkoušela a jsem za tyto "špeky" hrozně ráda.

Je noc a já zase nemilosrdně párám až na počáteční koneček, prostě na cimpr campr. 

Ještěže jsem si to dokumentovala, ani bych nevěřila že to bylo tolik práce.




Třetí začátek na jehlicích č.4  a byl večer a mě to pořád tak šíleně moc bavilo - 

ještě jsem neřekla že jsem blázen ? :D 

- že mi bylo líto jít spát a já pletla před večerníčkem, před večeří, po večerníčku, po večeři, 

po uspávání, poté co šel manžel spát, po té co usnulo už snad celé město a celý svět, 

pletla jsem do půl třetí do rána.

A pak jsem usínala nad jehlicemi a byl opravdu čas jít spát, ráno totiž vstáváme pravidelně 

" Mami, už je háno, vstávej ! " a já musím začít fungovat , aspoň nějak. 



             Tak tohle je prozatím výsledek, než jsem zase pletla po chviličkách po obědě a odpoledne -

                                                            můj Okouzlující Bandit





Pletení je vášeň, jinak to nevidím :)








Ještě rozbor četby , tentokrát opravdu stojí za to !

Kniha je druhá a třetí část úžasné severské ságy, trilogie od Trygve Gulbranssena 

Vane vítr z hor a Není jiné cesty , úvodní má název Věčně zpívají lesy - velice doporučuji.

Znáte když vás i po přečtení 5 dílů mrzí, že příběh nepokračuje ? Přesně tohle je ten případ :)

A pokud si můžu dovolit odhalit ústřední myšlenku , je to rozhodně tato : 

"Když Bůh sešle na lidi tragédii, tak je buď zkouší nebo trestá" 

Co dodat :)





Pod čarou :

 ----    Čest a sláva bonusu v podobě české verze překladu na Ravelry - díky neznámá Kateřino :)   ----




6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Belli moc se těším na výsledek a ty jehlice, včera jsem si je poprvé potěškala u mámy a jsou nádherně lehoučké.

Bella řekl(a)...

Wendi kdybych mohla pletu ho nonstop, jak moc mě baví :)
Jehlice prostě stojí za to,našetříš a prikůpiš?

Aranel na cestě.... řekl(a)...

Vypadá báječně. Málem bych řekla, že je to ten Lonely tree, který jsem shodila z jehlic včera. Už z něj šílím :o))) barvičku jsi taky zvolila moc pěknou. Moc tě zdravím !

Bella řekl(a)...

Lydinko ten tvůj je naprosto báječný a obrovský, musím si podobný taky dopřát :)
Brzy na viděnou kdekoli !

Unknown řekl(a)...

Zkusím natřít. Moc se mi líbí tahle sada https://www.amazon.co.uk/KnitPro-Symfonie-Interchangeable-Needle-Multi-Color/dp/B0054DGKWK jen si říkám jestli není zvážena.

Bella řekl(a)...

Jsou nádherné, ale dostupnější (i cenově) jsou myslím tyto, ale krásné jsou třeba limitky Paris,vypadaly báječně a taky včetně pouzdra, dostupné v čr :)