hlavní strana

pátek 29. července 2016

Jeden den ...

... obyčejný a přesto báječný :)

Práce volá, naštěstí během prázdnin byla možnost pozvolného návratu , čímž jsem se nepřipravila o poslední krásné a pohodové prázdniny a zároveň už si pomaloučku zvykám.
I tak je jako nejkrásnější část pracovního dne chvíle, kdy si jdu pro dcerku do školky či k babičce -  o to víc si uvědomuju že práce je pořád jenom práce, ať je někdy pro radost anebo k vzteku :)

A abych byla kóča mezi těmi dospělými , dopřála jsem si dvoje nové botičky - bože já jsem ale marnivá ženská ! ...

                                  ... a že teda tady z těchto mě nohy bolely/bolejí jako čert ... 


... zašli jsme na chvíli do lesa a tak bude na polévku a hlavně na gulášek ... 



... a pak už honem dítko dnes za asistence tatínka do hajan 

a já využila chvíle klidu a obešla to naše malé království ...


... manželovy dílny, kde pro nás vyrábí kdeco ze dřeva ...



... a z kovu ...


... moje milé kytí ...





... a uvařila čajíky :)


Bohužel, ten žlučníkový je můj (nojo, to včera ty makrelky )  a musím říct, 
že jsem nikdy hnusnější nepila.

Asi pude, to budu raději zdravá než tohle :D


Zítra se moc těším na milou návštěvu, kamarádku Wendulku z druhého konce republiky 

a jasně že i s pletením ...

Klubíčka prostě spojují :) 
















2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Krásně botičky máš a manžel má krásnou dílnu, příště ji budu chtít vidět osobně 😉

Bella řekl(a)...

To jsme nestihli.
I tak to bylo super Wendi :)