hlavní strana

středa 3. srpna 2016

Yarn Along 11 , komu se nelení ...


... tomu se zelení :)



A je tu druhá, větší verze cardiganu Peachick Eyes od Justyny Lorkowske  z minulého týdne :)

Se tak někdy mistr tesař utne a doslova blbě přepočítá, odhadne 
a komplikace je tu ...

Ale i ten maličký byl super slušivý 


... nechala jsem ho, třeba zbyde příze, dopletu 
a půjde dárkem nějakému tomu spřátelenému dítku :)




Z holčičí zahradní pohody ...







      a jedno dnešní velice nečekané a ohromně milé překvapení ...  :)


... od drahého :)
Oficiálně jsem žena vracející se plynule do pracovního procesu , 
jo každej tam jednou musí.


A kdyby to vypadlo, že je to normálka, tak není , o to víc si toho považuju ;) 
... a chutnaly, jen Valinka vytuhla dřív než se k ní dostaly,
snídaně to jistí.



Čtivo není, nestíhám, jen ty pohádky na dobrou noc :)
Ale kochám se alespoň ostatními projekty iniciativy Yarn Along blogerky Ginny, 
některé opravdu stojí za to !
Za všechny tentokrát šátek Vridescent , který krásně prezentuje na svém blogu Amanda -
určitě zajděte nakouknout :)


Včerejší návštěva mé drahé sestry mi splnila přemotávací úkoly 
a já můžu zase plánovat, 
i když tady je to více než jisté ...

Saroyan a Marin ;)






Poslední dnešní postřeh : Asi stárnu, dělají mi radost už i praktické dárky :D
Děkuji sestřičko :)





                     

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Teda L udělal skvělou sváču. Na ten práci prášek jen zvědavá.

Bella řekl(a)...

;)
Zatím Dedru nikdo moc nechválí, tak čekám co zjistím, na Malabrigu to rozhodně zkoušet nebudu :)

Veronika řekl(a)...

Krásná zelená, mám ji v merku pro sebe:-)

Bella řekl(a)...

To bude nějaké to Merino, nemám pravdu ? :)