hlavní strana

neděle 14. srpna 2016

U nás dozelena ...


Dopleteno a jsem moc potěšená že sedí a  slušíííííííí !

Jen to focení je kapku náročné :)

                 Svetřík Leaf Green Cardigan podle Peachick Eyes Cardigan Justyny Lorkowske


                                    Ten stín jsem já , alespoň máme nějakou tu společnou :D


Trochu přemlouvání, 

no jo no, ale pak už to ale šlo :D





Ale byly i světlé chvilky ;)





A jak jsem se bála jaké vyberu knoflíčky,

tak nebylo vůbec čeho

a já alespoň provětrala naškudlené zásobičky :)


A že mám zítra kolemjedoucí milou návštěvu z virtuálního světa,

tak alespoň bábovička ke kafíčku 

k (převážně) klubíčkovému rozjímání .



Že vypadá dobře?

  Omyl :D



Takto se mi vyloupla ze silikonové formy 

- já věděla proč je nemám ráda, ale tuhle darovanou teda beru na milost :)

No na funci to snad vliv mít nebude 

a chutnat bude i tak  :D



Navrch receptík na tuto šlehačkovou bábovku :)


200g cukru moučka
4 vejce
šlehačka
van. cukr 
180g pol. mouky
prášek do pečiva

Žloutky vyšleháme s cukrem, přidáme šlehačku, van. cukr a pak mouku s práškem do pečiva.
Vyšlehané bílky vmícháme nakonec.
Peče se jako ostatní bábovky, jen je vlhčí, tak je třeba zkusit špejlí.

Můžeme přidat rozinky (to já dávala při pečení velikonočního beránka) anebo kakao.
To já nedávám, mám ho raději v klasické mramorové bábovce, tady ne.

Dobrou chuť, já se těším že si návštěva náležitě pochutná :)





Žádné komentáře: