hlavní strana

čtvrtek 1. září 2016

U kolovrátku ...

Trošku bláznivý, napínavý a přitom skvělý den 
a já nabitá uklidňující energií a posílená na duši,
 to je ve zkratce včerejší setkání s Danou, hodně zajímavou osůbkou od Brna.



Znali jsme se z internetových debat kolem klubíček dva dny, psaly si o zkušenostech ze zpracovávání ovčího rouna a já cítila neodolatelné puzení se s ní setkat. Tohleto se mi běžně nestává a já byla docela zvědavá jak to celé dopadne.
Do plného nástupu do práce mi zbývaly dva volné dny a chtěla jsem je ještě smysluplně využít a přitom vybočit z běžného běhu dní, tak proč to nezkusit ?

A tak jsem ráno naložila dceru, tašku vypraného rouna na ukázku a poradu, cestou nabrala "plnou" a jelo se. Manžel v práci nic netušil, nechtěla jsme ho dopředu zbytečně stresovat a navíc to přece ještě ráno mohlo nedopadnout, ale odhodlání mě kupodivu do rána neopustilo a já mu jen oznámila že frčím za kýmsi kamsi k Brnu a ať se nediví, nebojí a nezlobí, že dám pozor a dám vědět hned jak dojedeme.
Kupodivu to rozdýchal - tohle já prostě normálně nedělám - a já v klidu vyrazila, samo že s pár kousky voňavých tvarůžků, bez toho se prostě na návštěvy nejezdí  :)

Dálnice ucpaná, cesta o půl hodiny delší - v jednu chvíli jsem špatně odbočila a pak se musela vracet - ale přecejen jsme přijeli do malé vesnice kousínek za Brnem, Valinka celou cestu prospala, tak alespoň tohle byl ideální stav.

A tak jsem si užila moc fajn den s velice zajímavou, inspirativní a pohostinnou osůbkou. Navíc Dana taky občas jezdívá kousínek od nás pro látky  (jó, svět je malý), tak pevně věřím že to setkání nebylo poslední .

Dana v akci :)



Takhle krásně barví a přede, obdivuhodné :)
Vlevo jsou origo koupené a už upředené Malabrigo,
vpravo kupovaný česanec a její kouzla v praxi.




 ... taky paličkuje ...


... a plete :)

Soft Donegal, všímly jste si ? ;)





Hodný manžel bavil Váju moderní technikou :)








 Brambory na loupačku s máslem a mlékem, 
já už zapomněla jaká je to lahoda :)



  I Valince se dařilo ;)


 Tak tohle už znám taky, hodně práce před sebou   :)


 Malá selfie na památku, 


díky Dano za dnešní, duši lahodící, den :)

A ty vykukující klubíčka všude okolo, 
jako doma ... ;)






7 komentářů:

Aranel na cestě.... řekl(a)...

To je nádhera. Všecičko.

Unknown řekl(a)...

Úžasné, i z fotek dýchá pohoda.

Bella řekl(a)...

Holky, to bylo tak super ...
Jen houšť takových posilovacích setkání :)

Jitka Bučková řekl(a)...

Teda Belli nádherné.Jsi moc šikovná a na tvé hrátky s kolovrátky se těším moc.Moc ti přeji spoustu takové nadýchané radosti.

Bella řekl(a)...

Moc děkuju Jitu, jen toho času kdyby bylo víc, to známe všechny, co ? :)

Unknown řekl(a)...

Krása, další šikovná baba mezi námi! Tak ať kolovrátek donese třeba Ježíšek, myslím Ti to půjde jedna báseň! :))

Bella řekl(a)...

To je nápad,ty jsi hlavička Táni !
Tak až bude, musím dojet a taky to vyzkoušet, já jsem tedy ještě nepředla, ale alespoň jsem to viděla naživo a to je taky super :)