hlavní strana

čtvrtek 22. září 2016

Yarn Along 17 ve znamení splněného snu ...


... který trvá od dob svých raných nákupů u Vlněných sester.
Shaelyn , v mém podání Profound , byl jeden z prvních šátků na který jsem dostala pifku a konkrétně na něj si tuto přízi Jawoll pořídila. A ani dva roky co upynuly nic nezměnily na mém záměru, což se divím, docela často se stává že pak představu příze vs. projekt opustím a změním ;)
                          (Já vím, jsou lepší příze, ale ... Asi jsem sentimentální :)  )

A čas nazrál a já, jak už ! UMÍM !  u pletení číst, využívám toho k večerní popracovní relaxaci :)


Jo a holky, už je líp ;) :)

Stojánek, původně určený pro tablety, mě praštil do očí v IKEA a byl můj, krásné bambusové dřevo, zjistila jsem že na něm ujíždím, a to dokonce nevědomky :D
Mám už sklenici na špagety s bambusovým víčkem, prkénko, skříňku v koupelně, ponožkové a rovné jehlice ...
Aspoň nějaká rozumná úchylka, asi lepší než být blázen třeba na lodičky (myslím tím botičky) ,
no ale to ruku v ruce s mým oblíbenými sukýnkami na sebe možná nenechá dlouho čekat.





A co mě těší dvojnásob je zjištění, že já prostě nutně ty šátky POČEBUJU, bo v práci je vážně nosím denně a začíná se mi silně nedostávat např. šedá anebo barevně strakatá varianta tohoto krutě IN doplňku.
No když o tom tak přemýšlím, tak nejen tyhle barvičky, ale nakonec mám nedostatek všech variant barev, velikostí a střihů  ;)




Kniha je další zapůjčená a doporučená od Veroniky, Manželovo tajemství .
Přes zamotaný začátek - prolínání se osudů 3 žen - jsem se začetla a  jak jinak než že v tom nejvíc napínavém okamžiku začala Valinka plakat a bylo po kulturním zážitku.
Ten se konal v jednu ráno na olomoucké dětské pohotovosti, kam jsme odfrčeli s podezřením na zánět močových cest. Nechtěli jsme nic zanedbat jelikož ji už dvakrát tohle postihlo.
Je půl třetí ráno a po telefonu se dozvídám že dobrý, po vyšetření nás totiž poslali domů protože se Valince viditelně ulevilo a pro výsledky jsem si volala.
No docela by mi dva dny ošetřovačky doma hodilo, už se vidím s Valinkou u pohádek a klubíček ;)
                                                                 :o) :o) :o)

Zpět do reality - jaké bylo ranní vstávání ? Brutus, jen ve školce si pochvalovali jak jim to naše robě poo rychle odpadlo :D

Ve 2:00, já ve sprše a zbytek rodiny klidně spící, mi došla nádherná SMS, kamarádka Jana porodila Danielku ♥

                                                Hodně štěstí holky !!!

I když mají hadříků a kdečeho habakuk, třeba přecejen něco vhodného umotám :)


Borec na konec - tradiční "Tvorba s Valinkou " :D
To si tak omylem koupíte balík dva papírové hmoty pro strýčka příhodu a pak v nouzi nejvyšší - otravné nezabavené dítě versus vycuclá pracující matka - si na to vzpomenete a je tu záchrana patláním :D




Úkol zněl jasně, rozmělnit neboli rozmačkat tuhé kousky hmoty na kaši, to se mi jevilo jako nejlepší řešení jí prostě nechat patlat, mačkat, cuckovat , což jí vydrželo pro mě 3 kapitoly knihy s pletením , jedním slovem úspěch .
Následné vrstvení na obrácenou misku už bylo horší stran koordinace potřebného vrstvení , nejlepší ale bylo následné očištění - koupání.




I když její pracovisko vypadalo jako po nájezdu divokých čuníků, tak šlo krásně umýt a to hlavní, spokojenost na všech stranách , ta byla.
Další vrstva bude započata zřejmě ve chvíli ohrožení mé duševní rovnováhy, tzn že jak se bude nudit, jdeme na další kolo ;)
Balíčky mám dva , tak je na chvíli vystaráno :D

Ten povrch bude malovaný , tak to jsem obzvlášť zvědavá. Ať děláme co děláme, většinou jí ten štětec nakonec maluje hnědočernomodře :D



Žádné komentáře: