hlavní strana

středa 5. října 2016

Yarn Along 18 v boji s bacily ...


... a v plném pracovním nasazení, toť program stávajících dnů.

Po třech týdnech v práci a po zdolání počátečních krizí ve školce nás dostaly choroby.
Vycuclí jsme všichni, po týdnu špatných nocí od hnisavé rýmy a bolavých oušek si navíc Valinka "vyhopsala" slabý otřes mozku. Po pár dalších dnech jsme to dotáhli už jen ke kašli.
Já lítám do práce a zbytek rodiny docela statečně válčí doma, jen po prvním dni už se manžel nechal slyšet, že se začíná nepokrytě těšit do práce.

                                     Jak říkávám, děti jsou radost :D


Stále se kochám a ukájím pletením mého Shaelynu Profound  a čtením poslední ze trojice půjčených Veroničiných knih Sedmilhářky . Jsou to dny náročné, ale pak si dávám před spaním za odměnu hoďku s Yarn Alongem, dopřávám si to pro regeneraci duše a mysli. A to horké Caro z mého úplně nejvíc nejoblíbenějšího hrníčku .... Bájo :)



Jak obě předchozí , tak i tato kniha mě zaujala, po počátečním rozkoukání se čte jedna báseň a při pletení složitějších ažurových pasáží často řeším jestli číst či plést, v těch chvílích nejde dost dobře oboje :)

Už vidím , jak mi bude líto až tento konkrétní projekt dokončím, musím vymyslet zase něco relaxačního .


Momentálně si ujasňuju barevnou kombinaci pro pletení mého prvního KAL , a to rovnou s věhlasným Stephenem Westem. Já zaregistrovaná, přadýnka zakoupena, potřebné jehlice ve stavu objednávání, jen stále nemám skulinu na barvení. Na to,  že vše vypuká UŽ 7. října mám docela velký skluz. Ale nutno dodat, že jsem stejně až do neděle pracovně mimo, takže mi holt začátek unikne tak či tak, no alespoň budu o to víc fandit ostatním spřáteleným pletařkám :)


Tak si alespoň plánuju co dál (jako by byl čas a nebylo z čeho plést -  naprostý opak je pravdou )
a s těmi novými jehlicemi se asi sklouzne nějaké to epesní klubíčko ;)
Na tento baretek si brousím zuby už dlouho jelikož fakt nemám co na hlavu  (znáte to, co ?  :D )
a čepice v zimě vážně nosím. A pak mě ještě zlákal tento šál , ať jsem krásně sladěná :)
Barevná klubíčka Mille Colori už doma mám, tak ještě jeden míček Crazy Zauberball a jde se na to.


                                Ale co vánoce a dárečky co mám v plánu ?  O ostatním nemluvě ?

                                  Ale aby nebyla mýlka, klubíček není nikdy dost ;) ♥

Kolovrátek pod stromečkem je též stále v plánu  :)




Poznámka pod čarou :
Nutně potřebuju brzy do důchodu , státe slyšíš mě?
Kdy já to šecko asi vypletu a upředu a namaluju a vůbec  !!! ???




Co mě poslední dobou dojímá je to, že mé výtvory se vážně používají, že je nosím a že se občas setkají i "na mě" . Dělají mi zkrátka, holky moje, radost :)





2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

šátek - šátek šátek - z toho udělej :-) a když vyjde i na baret a rukavice - budeš kočka :-) smutnou tě zima nedostane :-D měj se krásně a podravuj Libora a Valinku - Petula :-¨)

Bella řekl(a)...

Nene Peťulí, bude hlavně baretek, na ten se těším neuvěřitelně, a hned další přibude šála, moc ráda mám tyhle na smyčku, barvičky jedna báseň :)
Na depky v práci není prostor, fičák jak blázen a ještě přituhuje :D
Pozdravení předáno, Valinka posílá pusinku, právě usíná ;)
Musíme naplánovat tu naši dámskou malovací jízdu, těším se moc !