hlavní strana

středa 12. října 2016

Yarn Along 19 ve finiši ...


... se Shaelynem Profound a v práci na setíku pro kamarádku Adrianu ,
snad  se ctí stihnu termín porodu začátkem prosince, času zatím víc než dost :)

Pustila jsem se tedy do bačkůrek Oh baby ! s proužovaným lemem, ještě přibudou levandulové rukavičky a setík bude hotový , miminko se může narodit.



Knížka  - netuším co od ní čekat, tahám z hloubi svých knižních zásob. Německá autorka psychologickách románů, no když bude nejhůř tak ji holt zaklapnu a bude :D

Snad dnes večer uzavřu šátek, potřebuju přece nabarvit druhá dvě přadýnka na Mystery KAL ,
no možná bude jen to barvení, jak to tak vypadá ;)
Zatím mám růžovou a modrou, počítám s šedočernou a strakatou, ta je teď hrozně IN.
Vyčkávala jsem právě kvůli černé, u nás není k sehnání, tak jsem si nákupem přes net zajistila rovnou různé druhy potravinářských barviv a budu zkoušet.




                                                  Mám naloženo, tak alou na to !



                                                        A Shaelyn ? Vrbí se nádherně :)








Valinka už zase chodí do školky, my oba do práce, tak aspoň trénujeme na vánoce :)
Povedl se mi koupit fakt retro kousek, stoleček a křesýlka pro panenky, no nekup to, že ? :D
Radost byla převeliká


Žádné komentáře: