hlavní strana

neděle 16. října 2016

Shaelyn Profound ...


... na smaragdové vlně :)

Předevčírem dopleteno, včera obzvlášť vyvedený školní sraz po XYletech a dnes péče o domov a rodinu, v rámci čehož zbyla i chvilka na blokování.



Tuhle činnost mám obzvlášť ráda, dává život upleteným věcičkám.

Jen nebylo kde blokovat, pěnové puzzle jsou někde zahrabané a červený gaučík si odvezla dcera
k sobě do svého nového domečku.
Manžel vida jak procházím byt, hledaje vhodnou blokovací plochu, mi navrhnul využít dnešní volné půlky postele k sušení, ani jsem si neuvědomila že jde na noční a ráno se budeme v ložnici míjet.



Budiž tedy našpendleno, šátek poctivě schne , a už se i některé dobré duše daly slyšet (že ,Táni ;) )
že to od manžela bylo prozíravé, špendlíky si pojistit volnou postel. Teď jen abychom se já či on neprobudili s nechtěnou akupunkturou v zádech :D
No alespoň by třeba povolily ty bloklá záda, nejspíš daň za pracovní nápor, neboli to asi moc žeru, budu se muset zřejmě polepšit ;)

Můj Shaelyn Profound na Ravelry.
Je mi ctí a národním svátkem, že mi ho tam komentovala i jedna z Vlněných sester, Katka, jejíž provedení tohoto šátku mě inspirovalo :)
Drobná změna od originálu je v opakování vzoru v lace lemu, kdy místo původních tří jsem opakovala 5x   ( nemám ráda velké zbytky přízí )







Žádné komentáře: