hlavní strana

středa 14. září 2016

Yarn Along 16 u konce ...


... s těšením se na předání (snad brzské) newborn svetříku  Puerperium  mamince Adrianě :)


Únava z návratu do pracovního procesu trvá i nadále, tak místo čtiva studuji alespoň po chvílích modýlky, které by mohly stát za hřích :)



A stalo se nedopatřením, jo ty děti ...

Jsou přece radost :)



Manžel šikula snad opraví, ale asi je čas i na řešení otázky či kov anebo dřevo.
Možná se vzchopím k druhé šanci, přecejen nechat pletení na gauči je moje vlastní chyba.

Čepička na obrazovce je jeden z kandidátů na upotřebení nádherné ale omylem ke mně doputované Mille Colori Baby.
Mnou objednaná Mille Colori  na baret byla zaměněna za tuto slabší verzi a já neměla to srdce se jí zbavovat,  krásné klubko se přece hodí vždycky ;)
                          

A Malabrigo Rios v odstínu Arco Iris  mám na zimní čepici hrncoidního tvaru :)


A Mille Colori už frčí za mnou, těším se na tu krásu pod rukama, 
kterou se při pletení kochám :)

Dnes by to ale nešlo, usíííínááááááám ....  ;) 







4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

já bych brala z takového materiálu čepici :-D je hezkej ;-) Peťula - kancl SPK...

Bella řekl(a)...

Ahojky Peti, bude čepice, vlastně budou, moc se těším na pletení z těch barviček, užívám si pak každý centimetr barevných kombinací :)
Snad v sobotu ? Dovezu na kouknutí ;)

Anonymní řekl(a)...

jj je to bláznivá kombinace a může to vypadat hezky :-) takže dorazíte ? to by bylo fajne ;-)

Bella řekl(a)...

Máme tu Dorotku na návštěvě, takže to bude úplně super zabavení toho monikomanda ;)
Těšíme se ! :)