hlavní strana

čtvrtek 8. září 2016

Yarn Along 15 pro radost ...


... to je jedním slovem můj pocit z momentálního rychloprojektíku.

Po přesně předtýdenním nástupu do práce zpět po MD jsem moc potřebovala motat něco malého a milého až roztomilého a přesto jednoduchého a tohle přesně splňuje nebetyčně snadný a přesto neskonale dokonalý svetřík Puerperium , mnou pletený už jednou TADY pro Sylvinku kamarádky Denisy.
Tentokrát mě chytla kombinace levandulové a smetanové v proužku, ten jsem ještě nikdy nepletla
tak je nejvyšší čas do toho jít :)
Kamarádka Adriana nosí miminko, nikdo neví co to bude a jelikož mají holčičku Dorotku
(milovanou kamarádku naší Valinky) , tak přeju nejspíš klučíka, i když co si budeme vykládat,
hlavně že to bude zdravé :)




Termín je sice prosincový, ale já se znám, ono to rychle uteče, tak ať nejsem nepřipravena ;)

Musím říct že jako arteterapie zafungoval spolehlivě a moc se těším na večer, až Valinka usne, manžel odfrčí do práce a já si tu u kafíčka a detektivky budu v klídku relaxovat a regenerovat.

Tady je nutno poznamenat, že nástup zpět do práce byl (a doufám už nebude) z nebe přímo
do pekla , mám totiž zaměstnání docela náročné, jde o řízení provozu více než dvou desítek prodejen, denně v terénu a jednání s lidmi na všech možných i nemožných pozicích a úrovních a to teda vážně není žádná sranda.
Jsou dny, kdy převažuje komunikace docela komplikovaná, no i to se stává.
Jestli jsem si kdy nevážila klídku (ať bylo jakkoli) doma kolem dětí a manžela, tak teď si začínám zpětně vážit každého dne, i kdyby byl proječený dětmi anebo mnou nebo třeba propršený - jenže déšť já miluju , tak to porovnání asi nebude to vono :D
V posledních vypjatých dnech jsou pro mě hodně posilující vzpomínky na zvlášť to poslední léto, nesené ve znamení setkávání se s dušičkami, které jsem znala pouze z virtuální komunikace.

Ale o tom bude rozhodně samostatná kapitolka, stálo a stojí to za to :)

Čtivo tentokrát žádné, v praxi by to bylo o tabulkách, sestavách, přehledech a výsledcích
- nic extra záživného ;)

Ale jak se to v práci usadí, zase to půjde. Už se těším, mám na co  :)

BTW : To je krásný hrníček, co ? Líbí ?
Dárek od Wendulky - i o tom příště :)









2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

😘 přeji aby se to usadilo co nejdříve

Bella řekl(a)...

Díky Wendi,každé začátky jsou těžké :) :-*