hlavní strana

středa 24. srpna 2016

Yarn along 14 v počátku ...


... a to opravdu v naprostém a maximálním :)



Dnes kolem 2hod ranní jsem nahodila na svůj předlouho plánovaný Shaelyn , čekajíc na manžela až si doladí přenastavení svého PC, a jelikož škoda každé chvilky a mě došla příze na tašku z minulého týdne, tak i těch prvních 6 řad se počítá :)
Ty začátky jsou stejně tak zdlouhavé ...
No ale začátek šátku stylem Garter tab cast on  už tentokrát jedu popaměti, takže opět nějaký posun směrem vpřed, mmch geniální začátek šátku ! :)


Kniha je druhá půjčená od Veroniky, přečteny zatím jen dvě kapitoly, takže se s postavami zatím jen sžívám, ale i tentokrát to vypadá dobře.
Snad nebudu opět na konci plakat jak želva, jak to bylo minule u Yarn along 13 ;)

A že číst u pletení opravdu jde jsem si vyzkoušela minulý týden, jinak bych absolutně jednu knihu za 5 dní nebyla schopná přelouskat, tedy ano, ale jen na úkor pletení.
Proto mi tohle spojení opravdu lahodí, pro mě použitelné ale jen v případě pletení lícovým žerzejem a pořád dokola. Zvládla jsem tedy i patent, to ne že ne, ale na nic složitějšího to zatím nevidím.

Pokud to budete chtít zkusit, počítejte ale s tím, že první půlhodina je docela náročná, zapojit obě hemisféry současně není jen tak :)
Za odvahu to vyzkoušet tedy vděčím Ginny , bez jejího spojení čtení a pletení bych to nikdy neměla nejen odvahu to zkusit, ale hlavně by mě to vůbec nenapadlo :)
Takže vzhůru do toho, jde to  !



A tady další osudy mojí tyrkysovohnědé kabely -  do poslední nitky vypáráno a započato znova, dvojitě.


Nebyla jsem spokojená ani s velikostí ani tuhostí a jelikož zkušenost mě naučila nelitovat párání,
tak jsem v poslední čtvrtině nové, větší a krásnější tašky a teď jen čekám na balíček s (nejen, já vím, no  ;)  ) hnědou Paris a kabelka může být uvedena do života.
Moc se na ni těším, bude krásná a velká, snad spolu ještě užijeme pár teplých letních dní :)



                                               Krásný poslední prázdninový týden dámy !

                                                                        Bella :)





Žádné komentáře: