hlavní strana

středa 2. listopadu 2016

Yarn Along 21 - prostě si dělám radost ...


... baretky na mou i Valinčinu hlavinku v barvách podzimu.

                                               Tak tomuhle říkám zážitkové pleteníčko ♥




Nosím ji moc ráda, jen to foto prostě chybí , tak alespoň takto , noční pokusy :)




Materiál je pro mě nový ale moc a moc příjemný Mille Colori a Mille Colori Baby , použitý návod je jednoduchý, od mých oblíbených Vlněnek.
Na menší verzi jsem zkusila pokus s tenčí přízí, jak to tak zatím vypadá
tak to nebyl vůbec špatný nápad ;)
Jen to přidávání za patentem jsem musela změnit, místo rozplétání 1,2,1,2 jsem použila 1,2,2,1,2,2 ...
Zatím nevyzkoušeno, zítra se uvidí.

Stále s Ginny aktivitou :)




                                                                     Počátek :)




Ach ty barvy ....

Do setu bude šálek ZickZack , vybírám vhodnou šedou, zatím jsem sáhla vedle
s příliš tmavou šedou Jawoll.



Čtení není, jsem zatím stále ráda že jsem ráda, ale alespoň se to usazuje, což je teď mmt asi to nejvíc co si můžu přát :)






                                                        To byl fičák :D

Hrozně moc jsme si užili pohodové odpoledne s rodinným obědem v nedaleké restauraci, dala jsem si pštrosa - takový výlet za hranice všedních dní :)

                                Filozofické okénko :  Život je někdy i krásný, jen se nedat ;)

                               ( Tak na tohle bych si měla vždycky vzpomenout :D )




1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Opět krásné čtení