hlavní strana

úterý 7. února 2017

Richard možná ukradený ...


... no uvidíme kdo z koho :)


Hotový, vykoupaný, napnutý a suchý a už jde na dračku.

Jen zkušebně jsem fotila na dceři, co kdyby mě napadlo uplést něco takového i jí  ...



... no chce ji taky :D
A dobře mi tak -  baví tě to, tak se, matko, snaž  ;)

Můj zbrusu nový, první nefalšovaný pravý fair isle,
první dílko z mé dávky vysyslených 6 (nebo 7, 8)  barev skvělého Soft Donegalu ♥
Tady můj projektík a Zde originál .
Takto  vypadalo pletení v posledním příspěvku a tohle je už hotové, před koupáním .


Pak se koupalo, příze je totiž nepraná irská merino vlna - moc doporučuji, opravdu zážitková příze.
Po vyprání se vlákno jakoby nadechne a sjednotí, kouzlo je dokonalé.


A ždímání přes ručník ...


... ano, fotka je naopak, nechce se otočit :)

Sušení na balonku ...


A sušící se ...


Zasvěcení ví a já se přiznávám, fotka alá má kamarádka  Aranel  :)
Líp to prostě vymyslet nejde Lydinko  ;)



Nějak mám pocit, že Valince sluší víc, já vám nevím ... :)




2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

to víš že jí sluší víc ona se na fotce směje :-D jinak jsi moc šikovná Petula

Bella řekl(a)...

Já se snažila o cudnou fotku, to víš :)
Jinak asi bude další, nejspíš modrobílá či modrošedá, ještě se uvidí ;)