hlavní strana

pondělí 23. května 2016

Jsem ujetá ...


... na barvičky a klubíčka a kvalitku a  to je nebezpečná až smrtelná kombinace,

 protože všechno tohle bezezbytku splňuje Malabrigo,

 úžasná příze z Peru.


 Kdo ji zkusil , nechce jinak a je lapený :)


Jsem se doslova urvala a tak mi dnes přišla tato přadýnka 

a já pro Vás nafotila pár achich ochich  foteček pro namlsání,

 krásy myslím není nikdy dost :)

Jsem ráda, že fialovovínová je zachycená, jinak ta modrá není modrá, ale smaragdová u Lotusu,
u Indiacity je tady viditelná modrá prozměnu fialkovo fialová.
Nešvar digitálního focení v praxi , nezachytitelnost barev ;)


je 





Tento obrázek je stažen z FB od Vlněných sester a patřil k němu případný a přesný text:
Pak to Malabrigo nemá mít tak krásné barvy !
Nezbývá než plně souhlasit :)

















Užíváte si ? 

Já taky ;)

Purl.cz









Žádné komentáře: