hlavní strana

středa 25. května 2016

Yarn Along 3



                    je dnes docela chudý chudičký, bo stojím opět na začátku, a to hned dvakrát :)



     Začátek pletení - mám jen první 3 řady mého svetru ze Soft Donegalu, neprané merino vlny z irské přádelny.
      Docela mám z příze respekt, je to zvláštní zkušenost plést na poměrně velkých jehlicích a nevědět co vás na konci vlastně čeká. Vtip je právě v tom, že se příze nedýchne a uvolní až po vyprání, pro mě opravdu cesta za hranice všedních dní a další super zkušenost a taky trochu výzva, jestli jsem vybrala ty správné jehlice, ten správný vzor a jestli mi to v něm taky samozřejmě bude slušet :)

     A začátek čtení - přelouskáno prvních 19 stran.
Vzhledem k tomu, že je kniha docela malá, jsem čekala optimálních 300 stran, ale poctivé vydání z roku 1985 na supertenkém a přesto pevném papíře mi skýtá radost na rovných 620ti stránkách. Snad je to ten typ čtiva, u kterého mě i po 6 dílech mrzí, když příběh končí.
     Je to už drahně let co jsem tuto knihu četla a naštěstí pro mě si už nic z ní nepamatuju, tak mám opět nový zážitek zaručen. Navíc Betty mám moc ráda, na její  "Vejce a já " nejde zapomenout.

Tenhle exemplář je první z řady mých knih, ulovených z vyřazování v naší místní knihovně,
                                                    další skvosty čekajíííííí :D











2 komentáře:

Aranel na cestě.... řekl(a)...

Mám asi stejný odstín ;-) a do čeho se Belli pouštíš? Nebo je to tajný? Pusu Valince :-)

Bella řekl(a)...

Je to Greece Lydinko a néééé, tajný to není, Paulie :D
Jen tě chci napínat ;)
Jak s Elenkou, užily jste si dámskou jízdu? Valinka posílá taky jednu sladkou :)