hlavní strana

úterý 10. května 2016

Slunečné ...




...  dnes odpoledne jsme si užívaly  ...



... více takových chvil  :)





Moje seznámení s vpravdě pro našince luxusní přízí - Madelintosh Tosh Merino.

Za velkou louží z něj pletou i hračky a dětské svetříky, tady by to bylo ale nebetyčné rouhání,

 tak si motám jeden krásný kousek jen a pouze pro mě :)





A že se mi samo od sebe odinstalovalo a nejde zpět nainstalovat Picasso,

 tak jsou fotenky (krom druhého archivního) syrové, tak jak je pánbůh a můj ne superextra, 

ale jen průměrně průměrný mobil značky Huawei, stvořili.


 ---  Nutno dodat, že jsem ráda že mám ve zvyku fotit přímo tak, jak si výsledné foto představuji,  
 jen manžel z toho šílí, není pak prostor pro ořezávání, ale dobrý, ne ? :D  


A že jsem na něj (ten editor) fakt zvyklá a spokojenost byla vždycky maximální,
 tak s tvrdohlavostí sobě vlastní čekám čekám a čekám, 
až se choť prodere kupou akutních povinností a zdoláním popracovní únavy
 a začne mi mu mě být líto :D

A ano, i pomrkávám, i povzdychávám ....
Snad zvládne to co já nee, zpět ho dostat na můj NB.

Já našla, nainstalovala (sama samotinká samička) a  ráda bych spustila, leč hlásí chybu.
Asi se mnou, nějakou ženskou obyčejnskou, nemíní pan počítač ztrácet čas
 a svolí k poslušnosti až pod pevnou chlapskou a ve světě IT sebejistou rukou .

Tajně doufám a věřím, bo foteček z těch krásných jarních dní přibývá jako máku 
a každý den se něco děje ;) 




Jeden dopoledne dotažený milý projektík - jarní šátek pro Zuzanu :)

Za spinkáčka pro mou maličkost  ;)



Zuzi, už se ohromně těším !

Bella


BONUS - Noční dovětek z tvořivých chvil :

Proč já si (a ani o tom nevím) vždycky vyberu něco, co jsem nikdy nikdy nedělala a pak tápu a trápím se proto abych zjistila, že to není až tak moc těžký jak se tvářilo a po nějakém tom (pro mě mnohdy neúměrném) úsilí to nakonec dám. Jako vždy bych na to vyzrála ráda sama, bez pomoci, W&T  (jeden z fíglíků v pletení) jsem věru ještě nikdy nedělala, a i když je mi jasno jak na to a už to mám natrénováno, tak ať děláme co děláme, ne a ne a nejde to trefit aby to mělo smysl a oči se klíží ...
 Zítra asi bude SOS :D
Těš se Veru ;)

Toť malé povzbuzení pro ty, co jim to kolikrát taky nejde , ať jde o co chce  :D

Ale bude stát za to ! Víra mě neopouští :)


Žádné komentáře: