hlavní strana

pondělí 16. května 2016

Šedomyší



sukénka, co už leží půl roku a čeká na dotažení, 

to je jeden z mých kostlivců ve skříni.



Protože sukýnky miluju, do jedné jednoduché jsem se loni v létě pustila. 

Hlavní, tj. pletená část, byla dokončená a zbývalo něco málo háčkování 

a dozdobení řetízkovým stehem, ale jak to tak bývá, něco mě od ní odvedlo, 

kdoví dnes, co to bylo ? :D

Šátek nebo hračka? Pletení, šití či háčkování ? Možná lepší nevědět ...




Leč někdy čas dozraje a nutkavé puzení k dokončení projektíku 

na mě posledních pár dnů silně doléhá, asi proto,

 že jsem se pustila do příprav pletení mého již dlouho vyhlídnutého svetru.


 Pleten bude z irské neprané přírodní příze Soft Donegal,

 ke které jsem sice přišla jako slepý k houslím, ale o to víc si takových rychloakcí, 

ke kterým se nachomýtnu čistě náhodou, považuju .


 Jsem to nevydržela a alespoň ty vzorečky mám hotové. 


Říkáte si - zase šedá ? No jistěéééééééééé :)







Žádné komentáře: