hlavní strana

středa 18. května 2016

Se sukýnkou stále dál aneb Yarn Along 2




A že zahrada už volá, tak je času a sil na lebedění si u klubíček  méně a méně,
 jaro je prostě ráj :) 
Pro zahradníky samozřejmě, jehlice a háčky si semo tamo dáchnou.

Na rozdíl ode mě ...  :D




Už se to rýsuje, jen ty tři řady DS si vzaly celé klubíčko. 
A to jsem myslela že mi hodně zbyde, nakonec budu ráda když to vyjde akorát.
 Spodní lem má mít 10 !!! řad, mám zatím 3,5 ;)

Taková oddychovečka, jen ty očka se mi jaksi klíží  :D ...

Knížku jsem dostala v neděli od spolubojovníků z našeho turistického klubu , 
za obětavou činnost pro spolek, moc potěšilo :)
Měli jsme zahájení výstavy k výročí 90 let činnosti a hodovalo se, pilo a i tancovalo.
Vařila jsem kafe, chystala koláčky, nalévala vínko, alko i nealko, prostě jako vždy to, 
co je zrovna třeba. A tak nemám ani jednu fotenku, jak to tak bývá :)


A jo, Valinka fotila když s tatínkem hlídali cvrkot :D




Moje maminka si poprvé zkoušela hospodské "čistidlo" 
a byla z něj nadšená ;)






 Na zdraví ! :D


Žádné komentáře: