Je jaro a nic jednoduššího než linie a kondice nás všechny zajímá , což ?
Ani já nejsem vyjímka a stáhnutí zimní bundy  do skříně a mírná těsnost jarní, loni dobře padnoucí, mě donutily jednat. No a taky zadýchání se při mluvení u chůze do schodů ...
Drahé mé, tak já byla dnes asi po roce zase cvičit, bo se potřebuju dostat zpět do formy a já šla rovnou na co ? No ???
Na Piloxing !!! 
Pro ty které to neznají, tak jako já nevěděla moc do čeho jdu, tak je to kombinace pilates a boxu, popravdě vážně hodně hodně boxu .
Přežila jsem, užila si to, tekl ze mě pot proudem a dostala jsem křeč do prostředníčku pravé nohy :D, ale krásně jsem si tím sáhnutím na dno vyresetovala mozkovnu a to teda docela dočista.
Vydrbaná od hlavy až k patě si lebedím v župánku, dítě spí a manžel na noční, Poirot v telce a já si tu mlsám dobroučké ( a hříšně drahé ) olivky  a je mi blaze :)
Jen mám maličko dojem, že zítra nezvednu ruce. Třeba mě někdo obleče, nakrmí a večer dá zase spát :D
A jestli vydržím ? 
Fakt netuším, ale ráda bych. Jenže...
Moje tělo, potvůrka, dobře reaguje na cvičení i diety, ale delší dodržování změny režimu je v mém případě právě ten onen kámen úrazu. Baví, baví a pak šup, jedeme na pohodu, žádné honění, chvilku pauzička a už se vezu .
A přitom věřte nevěřte, po té hodině (!) intenzivního pohybu mi už svaly v ocel ztrvrdly a já cítím, že to funguje (jen nevím čemu se manžel tak smál, když jsem mu to říkala, fakt jako .. ) :D
A jestli váháte jestli není společné cvičení trapárna,tak  musím přísahat, že jsem tam nebyla ani nejstarší, ani nejtlustší (a že jsem už pocitově hrošík ! ), ani největší dřevo a hlavně to poslední mě moc potěšilo.
Docela si i pohrávám s myšlenkou, že si sama udělám nějaké instruktorské zkoušky, to by mě aspoň přinutilo fakt to neflákat ;-)
Manžel bude určitě vážně moc rád ;)
BTW: Ale neslibuju, znám se :)

Děkuji Andry, žes mě zasvětila ;-)



                            Naše instruktorka Makina v akci a vždy s úsměvem