hlavní strana

pondělí 25. dubna 2016

Římské placičky

... přijdou na řadu, když se začne brát zdravá strava vážně :D


  Být holka stáří 20 let, byl by ze mě alternativec jak býk.  Hrozně mě nebaví, ale přesto jedu, v těch starých zajetých kolejích, co se našeho stravování týká. Naštěstí se občas nejde človíček, který mi ukáže jinou cestu a já mám chuť něco změnit. Pánbůh zaplať za takové lidi kolem mě i nás, ať se to týká čehokoli. Mám ráda své světlonoše a ty, co mi přinášejí nový a čerstvý vítr :)
        Mořský okoun k obědu, proč ne? Kuskus je u nás zabydlený už dlouho, většinou ve spojení s kuřecí zeleninovou směsí. Tím naznačuji, že nějaké ty vlašťovky by už byly :D.  Římské placičky (směs s velkým podílem cizrnové mouky) jsou další a vítané zpestření našeho jídelníčku, leč je nutno poznamenat, že ne všemi členy naší domácnosti jsou tyto změny bezvýhradně přijímány a ceněny.
        Den po tomto experimentu byla na jídelníčku frankfurtská polévka - Valinka párečky miluje -  a palačinky s domácí rybízovou marmeládkou a to, musíte uznat, je opravdu velký kalibr. V rozporu s předchozím článkem a povzdechnutím si nad kvalitou Valinčiny konzumace musím říct, že jsem tentokrát vyloženě valila bulvy (pardon , ale fakt až tak :D).  Polívečka chutnala moc moc moc a palačinky si přidávala :)  Buď jsem se jí opravdu trefila do chuti anebo černá doba u stolu skončila. Ale to zjistím až zítra, polévka zbyla a dostala ji ještě dva obědy, citlivá duše promine, ale byla jsem ráda že jí konečně něco jede :D
        Zpět k tématu ;)  Hlava rodiny snědla celou svou porci a prý že stačí, že má dost - rozuměj "Není to sice nic moc, ale já to zdlábnu protože přece nejsem žádný šťoura, ale co je moc to je moc a jednou mi to opravdu stačilo " a Valinka, věrna své pověsti, vyďobala masíčko a tím to haslo. Poloviční úspěch taky úspěch,no ne ? :D
        Mě chutnaly nad očekávání skvěle, dokonce jsem byla potěšena že zbylo a dnes jsem si dala k večeři. Manžel zůstal prozaicky u tvarůžků s chlebem a cibulí, které jsem si zvykla mít stále v záloze ;).  Pro dokreslení, Valinka si dnes vytrvale stála na "mase bef ", přeložím Šunka bez čehokoli...


Takhle se to kupuje ...


...takhle se to smaží -v pozadí připravená směs na naplnění 
(v tomto případě z kuřecího masa a mražené Wok zeleniny) 


....takhle to vypadá na Valinčině talířku ...
(Focení byl problém, stále mi kradla vidličku , pak ta fotka má vypadat :D) 


... a takto na našich talířích.  


Žádné komentáře: