hlavní strana

pátek 15. dubna 2016

Musaka


http://recepty.vareni.cz/recka-musaka/ 


Pro velký úspěch přidávám první recept na opravdu ÚŽASNOU  řeckou musaku, která je sice dosti pracná - mě s dceřinnou vydatnou pomocí zabrala téměř celé dopoledne, ale je rovnou i s bramborami , tzn. hotovo jednou ranou.
Pro mě je to ideální řešení, když je Valinka jednou za týden ve školičce a já mám opravdové volno, které si samozřejmě nějakým vařením nebudu kazit .
Tentokrát zasedám k pastelkám a můžu jen tak relaxovat :)

Jen provozní :
Bešamelu stačí asi 2/3 jestli tedy nemáte rádi 3 cm vrstvu, parmazánu jsem tam šupla celý sáček jelikož nemám ráda zbytky a brambor kolem 700g , ať se tam nahoře samy nebojí .
Maso jsem použila vepřovou libovou kýtu .

A ten kus cibule v pánvi s masem, to jsou průvodní jevy Valinčina vaření , krájí příborovým nožem - tím modrým dole  ;)










Dobrou chuť přejeme ! :)



Moje pastelkohraní x)

Žádné komentáře: